loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نقش آزادی در تربیت کودکان

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 1014 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
105,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب شامل یازده گفتار و نوشتار از شهید دکتر بهشتی است در مورد مسائل تربیتی. برخی از این سخنرانی ها در انجمن اولیاء و مربیان مدرسه رفاه ایراد شده است. برخی دیگر از سلسله جلسات تفسیر قرآن ایشان که موضوع آن مرتبط با مسائل تربیتی بوده است انتخاب گشته است. چند گفتار هم مربوط به سالهای پس از انقلاب است.
سابقه ایشان از نظر کار آموزشی و تربیتی به سالهای اول طلبگی ایشان بر می گردد؛ زمانی که به مدیریت دبیرستان دین و دانش فراخوانده شد. پس از آن در سال 1349 به همکاری با سازمان تالیف کتابهای درسی پرداخت که دستاورد آن ساماندهی بنیادین به کتابهای درسی بود. در همان دوران با همکاری عده ای از مبارزان در سازماندهی و توسعه فعالیتهای بنیاد تعاون و رفاه و مدرسه رفاه که با هدف تربیت نیروهای متعهد و متخصص شکل گرفته بود پرداخت.
به علت تجارب فراوان ایشان در کار آموزشی و تربیتی از یک سو و آشنایی با مبانی تربیتی اسلام از سوی دیگر، این مجموعه گفتارها برای مربیان و معلمان و اولیاء دانش آموزان بسیار سودمند است.

... مبادا پدر و مادر یا معلمی با بچه خطاکار یا تنبل و بی حرکتی در شکل تنبیه روبرو شود بی آنکه بچه تنبیه شده همان وقت احساس کند که تنبیه کننده ، دلسوز اوست! یعنی باید نوع تنبیه و شکل تنبیه و مقدمات و مؤخرات آن حتما طوری آماده شود که همان وقت بچه احساس کند مشمول لطف شماست. اگر این احساس را نکند اصلا تنبیهتان تنبیه نیست، بلکه طغیان آور است. با این تنبیه او را بیدار نمی کنید بلکه او را یاغی و طاغی می کنید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما