loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

هویت ما

5 (1)

ناشر کتاب فردا

نویسنده حسین کچویان

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 151

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 10210 10003022
36,000 32,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب هویت ما، مجموعه 10 گفتگو و گفتار دکتر حسین کچویان است و در انتشارات کتاب فردا منتشر شده است. کتاب هویت ما، موضوعات زیر را در بردارد:
هویت ما، دغدغه های جلال آل احمد، شریعتی؛ روشنفکری غیر دینی از جناح چپ تجدد!، خون بازی؛ ترور یاران امام خمینی(ره) در سال 60، افق های انقلاب فرهنگی، جمهوری اسلامی؛ مشروعیت و مقبولیت، ایران، سرزمین عجایب، قمار بیست و پنجم؛ تحلیل جامعه شناختی راهپیمایی 22 بهمن، تاریخ تجدد مال شده؛ در برابر تاریخ طبیعی، ظرفیت های فمنیسم؛ از نظر تا عمل.
کتاب هویت ما با مقدمه حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمد رهدار، رئیس موسسه تحقیقاتی فتوح منتشر شده است.

قبل از پیروزی انقلاب اسلامی می توانستیم بگوییم که هویت غرب در حال جهانی شدن است، اما پس از این پیروزی، جریان های متفاوتی در جهان پدید آمد، از جمله جریان اسلامی که غرب در حال حاضر از سوی آن احساس تهدید می کند و ازهمین روست که به هر طریقی می کوشد آن را تغییر دهد یا حذف کند. بنابراین هویت مدرن در حال جهانی شدن نیست؛ زیرا در جهان، هویت هایی غیرمدرن ظاهر شده اند یا احیا شده و وارد تاریخ گردیده اند. به عبارتی درحال حاضر هویت تمدّنی غرب، که در گذشته نزدیک بود همهٔ جهان را شبیه خود کند، با هویت معارضی روبه رو شده که در حال نفوذ به غرب است، به گونه ای که غرب را با بحران هویتی مواجه کرده است
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما