loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تحول در علوم انسانی - جلد دوم: مقالات

همایش بزرگداشت دهمین سالگرد ارتحال استاد فقید سید منیرالدین حسینی الهاشمی (تهران: 1390)

ناشر کتاب فردا

نویسنده جمعی از نویسندگان

گردآورنده کتاب محسن دنیوی | حسن نوروزی | حسن کربلایی

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 649

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 11335 10003022
65,000 58,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

همایش «تحول در علوم انسانی بزرگ داشت دهمین سال گرد ارتحال استاد سید منیر الدین حسینی الهاشمی» که به همت «فرهنگستان علوم اسلامی» قم و همکاری «دانشگاه تهران» در تاریخ 21 اردیبهشت 1390 در تالار «علامه امینی» دانشگاه تهران برگزار شد، لبیکی به فرمایش رهبر معظم انقلاب و گامی در پیش برد نهضت تولید علم بود.
درک عمیق بسیاری از اساتید علوم انسانی از اهمیت این علوم در فرهنگ سازی، آن ها را بر آن داشت تا به رغم اختلاف دیدگاه هایی که در خصوص مسایل علوم انسانی داشتند، در سطوح و مراحل مختلف همایش کمال همکاری را با برگزارکنندگان داشته باشند.
حاصل کار این همایش عظیم در یک مجموعه سه جلدی فراهم شده است. کتاب حاضر جلد دوم این مجموعه می باشد که شامل مجموعه مقالات این همایش می باشد. در این مجموعه نوشتارهایی از اساتیدی چون استاد میر باقری، علیرضا پیروزمند، سعید زاهد زاهدانی، احمد رهدار، محمد تقی موحد ابطحی، عبدالعلی رضایی، مصطفی جمالی، محمد رضا خاکی، سید مهدی رضوی، یوسف حسین نژاد و ..... آورده شده است.
کتاب تحول در علوم انسانی - جلد دوم: مقالات، نوشته جمعی از نویسندگان است و توسط محسن دنیوی، حسن نوروزی و حسن کربلایی گردآوری شده و در انتشارات کتاب فردا منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما