loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خداشناسی قرآنی کودکان: پاسخ به 40 پرسش کودکان و نوجوانان درباره خدا

4.1 (11)

ناشر جمال

نویسنده غلامرضا حیدری ابهری

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 140

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 12283 10003022
85,000 80,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«خداشناسی قرآنی کودکان» به 40 پرسش مهم و اصلی مربوط به خدا پاسخ می دهد این کتاب از یک سو به معارف ناب قرآنی تکیه دارد و از سوی دیگر با ادبیات ویژه کودک و نوجوان نگارش یافته است. کتاب خداشناسی قرآنی کودکان از غلامرضا حیدری ابهری می باشد که توسط انتشارات جمال منتشر شده است.

زمانی که کودکان و نوجوانان نزد ما می آیند و سوال هایی درباره مفاهیم و معارف دینی می پرسند، فرصتی فراهم می گردد که با استفاده از میل درونی شان، آنان را یک گام به هدف زندگی و قدمی به قله کمال نزدیک سازیم. باید لحظه ای را که فرزندان یا شاگردان ما پرسشی دینی مطرح می سازند، غنیمت بشماریم؛ از آنجا که در این موارد خود آنان آغازگر گفت و گو بوده اند، آمادگی بیشتری برای شنیدن دارند و پاسخ گویی ما به عنوان یک برنامه آموزشی تربیتی موثرتر، راحت تر و طبیعی تر پیش خواهد رفت. مطالعه کتاب خداشناسی قرآنی کودکان: پاسخ به 40 پرسش کودکان و نوجوانان درباره خدا، می تواند راهنمای خوبی برای پاسخ به سوال های کودکان باشد.

وظیفه ما انسان ها در مقابل خدا چیست؟
بهترین پاسخ به این سوال تو، آیه 21 سوره بقره است که می گوید:
«ای مردم! پروردگار خود را پرستش کنید که شما و کسانی را که پیش از شما بودند، آفرید.»
این آیه، خلاصه وظیفه انسان ها در مقابل خداست؛ یعنی وظیفه ما در مقابل خدا، پرستش و بندگی اوست؛ البته بندگی خدا، فقط نماز خواندن و دعا کردن نیست. به هر کدام از حرف های خدا که گوش کنی، او را بندگی کرده ای. وقتی که صبح از خواب بیدار می شوی و به همه اهل حانه سلام می دهی، وقتی به روی همکلاسی ات مهربانانه لبخند می زنی، زمانی که چیزی را به کسی یاد می دهی، وقتی برای آموختن علم و دانش تلاش می کنی، تو در همه این کارها به بندگی و عبادت خدا مشغول هستی. آری ، عبادت، فقط نماز خواندن و روزه گرفتن نیست. به فرموده حضرت محمد (ص) حتی نگاه محبت آمی ما به پدر و مادر هم عبادت است. پس می بینی که عبادت خدا چقدر گسترده است!
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

زهرا میرزایی

کتاب خیلی خوبیه
همه والدین بالاخره یه روزی از طرف بچه شون درمورد خدا مورد سوال قرار میگیرن
چه بهتر که از قبل،همچین کتابی رو خونده باشن تا پاسخ اشتباه ندن
ضمن اینکه به نظر من بچه های دبستانی میتونن خودشون کتاب رو بخوان،پس یه هدیه مناسب هم هست

11 تیر 1397

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما