loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

به خود آ (بر کرانه شرح چهل حدیث امام خمینی (س)) (دوره ده جلدی)

ناشر موسسه چاپ و نشر عروج

تلخیص جواد محدثی

تعداد صفحات : 640

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 15230 10003022
250,000 225,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

به خودآ خلاصه شده ی چهل حدیث حضرت امام خمینی (ره) می باشد. در خلاصه این کتاب ادبیات حضرت امام هیچ تغییری ننموده و فقط عبارات سنگین و دشوار آن حذف گردیده است.

برای سهولت در استفاده، کتاب در قطع ۱۲*۱۶٫۵ و در ۱۰ جلد ۶۴ صفحه ای طراحی شده که این کتاب ها داخل جعبه ای قرار گرفته و عطف آنها مکمل یکدیگر بوده و تصویر زیبایی را بوجود می آورد.

یکی از ویژگیهای منحصر به فرد این کتاب چیدمان متون کتاب در قاب دایره ای شکل می باشد که زیبایی خاصی به کتاب داده است. از دیگر ویژگی های این کتاب ارزشمند تصویرسازی آن بر اساس آیات قرآن و روایات می باشد.

پشت جلد هر کتاب جمله ای زیبا و تاثیرگذار دیده می شود. جمله پشت جلد هر کتاب ادامه و تکمیل کننده ی جمله ی کتاب قبلی می باشد و ۱۱ جمله با یکدیگر یک مفهوم کلی را بیان می کنند که همان شعار کتاب (گربه خودآیی به خدا می رسی) می باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما