loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سایه ها - جلد چهارم: زر سالاری

مجموعه مقالات

ناشر موسسه انتشاراتی روزنامه ایران

نویسنده گروه پژوهشی هنری حنیف

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 72

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

در این مجلد سعی شده تا ضمن معرفی اجمالی خاندان های زرسالار یهودی و پیوندهای تاریخی آنان، تصویری اجمالی از خوی و خصلت ماده پرستانه این قوم ارائه گردد و تلاش گردیده تا ضمن تشریح بنیان های شکل دهنده تمدن جدید غرب، خواننده فرهیخته را با واقعیت های جهان معاصر آشنا تر سازد
گروه پژوهشی حنیف در سال 1380 فعالیت های خود را با محوریت تبری در اسلام (دشمن شناسی و دشمن ستیزی ) آغاز نمود . هسته این گروه از میان جمعی از دانشجویان علاقمند به تحقیق درباره موضوع یهود و صهیونیسم شکل گرفت . همان طور که همه ی نیروهای عضو حنیف از قشر جوان و دانشجو هستند محصولات گروه نیز متناسب با نیاز و سلیقه قشر جوان و به خصوص دانشجویان ، طراحی و عرضه شده که امید است این تلاش ها مورد قبول حضرت امام عصر(عج) واقع شود.
گروه حنیف پس از قریب به هیجده ماه پژوهش مجموعه کتاب های سایه ها را با موضوع کلی تبری (دشمن شناسی و دشمن ستیزی دراسلام ) تألیف نموده است. این مجموعه در پنج مجلد آماده طبع گردیده است وسیر مطالعاتی بسیار مناسبی برای علاقمندان پژوهش در این عرصه می باشد . توصیه می شود این مجموعه به ترتیب از جلد اوّل تا پنجم مطالعه شود تا ارتباطات مفهومی بین مقالات بهتر ادراک گردد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما