loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شناخت های کاربردی

ناشر بوستان کتاب قم

نویسنده جواد محدثی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 216

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 26712 10003022
45,000 40,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب تحلیلی کوتاه از باورهای اساسی و شناختهای ضروری در زندگی فردی و اجتماعی بر پایه عقاید شیعه است. نویسنده با تکیه بر قرآن و حدیث، تلاش می کند جنبه کاربردی مهمترین مباحث عقیدتی شیعه را با قلمی روان و بیانی مختصر به منظور آگاه ساختن عموم به تکلیف و عمل توضیح دهد. این مباحث پیشتر در فصلنامه معارف اسلامی به صورت سلسله مقالاتی در سالهای 1384-1388 چاپ شده بوده و سپس با بازنگری و تدوین نو، طرح شده است. مطالب شامل یک دوره آموزش عقیدهشناسی به شیعه و نسل جوان است و ابتدا موضوعات پایهای خداشناسی، حجتشناسی، امامشناسی و معاد بیان شده سپس با تبیین مختصر موضوعاتی مانند شیعهشناسی، قرآنشناسی از اهمیت آگاهی داشتن از سنت، فتنه، نعمت، زمان و دشمن سخن رفته و بر به کاربستن این شناختها و عبرت آموختن و آسیبها را شناسایی کردن، تأکید شده است.دو مبحث خودشناسی و دشمنشناسی و برخی از مباحث دیگر از نکاتی است که نشان می دهد نویسنده متناسب با نیازهای زمانه، تکلیف و روش عمل یک فرد مسلمان و شیعی را مشخص کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما