loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کندوکاوها و پنداشته ها (دوره دو جلدی)

5 (1)

ناشر شرکت سهامی انتشار

نویسنده فرامرز رفیع پور

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 671

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

از ویژگی های بارز این مجموعه دو جلدی، تجدید چاپ های پی در پی آن است. این کتاب نیز از پرطرفدارترین کتاب های رفیع پور (استاد جامعه شناسی دانشگاه شهید بهشتی و عضو پیوسته فرهنگستان علوم ایران) در میان دانشجویان و نخبگان جامعه شناسی محسوب می شود.
آنچه که نویسنده در جلد اول مطرح می سازد همان «روش های قابل اطمینان» دستیابی به شناخت به عنوان عنصر اساسی «دانش» می باشد که می بایست در مورد جامعه شناسی پیاده شود.

هدف از جلد دوم، آن است که دانشجویان و دانشمندان جوان با روش ها و تکنیک های دیگر کسب شناخت و جمع آوری اطلاعات، غیر از مصاحبه و پرس و جو آشنا شوند ودر شرایط مقتضی بکار گیرند. از میان تکنیک های مختلف از برخی از تکنیک های قدیمی مانند تک نگاری که در قرن 19 و اوایل قرن بیستم بیشتر معمول بود و یک محقق وضعیت یک محیط (مثلا یک روستا) را توصیف می کرد چشم پوشی شده و بیشتر به تکنیک های جدیدتر پرداخته شده است . در شیوه نگارش نویسنده نه از سبک هنجاری بلکه از سبک منطقی، آنچنانکه که در زبان عربی و آلمان معمول می باشد، استفاده کرده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما