loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قلمرو دل

ناشر دفتر نشر معارف

نویسنده جواد محدثی

سال نشر : 1388

تعداد صفحات : 167

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

استاد جواد محدثی در این کتاب در 20 مقاله کوتاه ادبی، آداب، اخلاق سلوک را برای جوانان و دانشجویان تبیین می کند. این کتاب پیش از این به صورت مجموعه مقالاتی در ماهنامه پرسمان منتشر شده است.
پرسمان ماهنامه ای است که برای مشاوره و پاسخ دهی به نیازهای نسل جوان شکل گرفته است.
به گفته مدیر مسئول پرسمان «قلمرو دل» هفتمین کتاب از مجموعه کتاب های پرسمان است که خوانندگان پرسمان قبلا آنها را در صفحه گام به گام ماهنامه پی می گرفتند.
جواد محدثی در مقدمه کتاب نوشته است: «رفتار بیرونی انسان آیینه حالات درونی اوست. قلب، سلطان وجود آدم است و صلاح و فساد آن و تیرگی و روشنی دل در کیفیت اداره مملکت وجود موثر است. عالمان اخلاف و اسوه های سلوک و تهذیب، پیراستن دل از تیرگی ها و آلودگی ها را نخستین گام های خودسازی و رسیدن به کمال می دانند. از این رو سیرو سیاحت در قلمرو دل و شناخت سایه روشن های آن و آشنایی با آسیب ها، دردها، درمان ها، حساسیت ها و اثر پذیری قلب از مسائل مهم است.»
«خدا به کدام دل نزدیک تر است؟»، «دل های سنگی دل های نرم»، «درمان دل مردگی»، « برای کسی بمیر که برایت تب کند»، «غنی سازی عمر»،«برنامه ای برای رسیدن به خود برتر» و «همدلی، هنر معاشرت» از فصل های این کتاب هستند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما