loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مبانی و مهارت های برنامه ریزی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 9785 10003022
76,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مدیریت و برنامه ریزی در زندگی، سعی و تلاشی آگاهانه در استفاده بهینه از لحظه لحظه زندگی است که با شناخت نیازهای حقیقی و تفکیک آن از نیازهای کاذب، آغاز شده در جهت انتخاب و دستیابی به مقاصدی صحیح در راستای زندگی سعادتمند، به طراحی برنامه هایی همه جانبه و مناسب برای رفع نیازها میپردازد. تلاش در راه مقاصد در نظر گرفته شده و در نهایت ارزیابی از عملکرد همه جانبه و جلوگیری از آسیبها و موانع موفقیت در برنامه ریزی، فرد را به زندگی حقیقی خود و سعادت جاودانهاش رهنمون می سازد.
مجموعه حاضر سعی نموده تا گام نخسست را در راستای تولید و تدوین علم مبتنی بر قرآن ، و البته سیره و روایات اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بردارد.بر این اساس نخست پژوهش های گسترده و جامعی در خصوص مبانی و روش های تدبر در قرآن و برداشت از آیات و روایات صورت گرفته است.سپس محورهای اصلی تولید علم شناخته شده و در ادامه به بررسی و تبیین زیرمجموعه های هر یک از این محورها پرداخته شده است.بر این اساس مطالعات در چهار حوزه قرآن ، امام ، هستی ، انسان و جامعه صورت گرفته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

فاطمه غبیشاوی

عاااالی..واقعا آقای اخوت خدا خیرتون بده

6 اردیبهشت 1401

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما