loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مسابقه کتابخوانی «انتظار در بهار قرآن» برگزار می‌شود

نویسندگان مرتبط : مرکز فرهنگ و معارف قرآن | گروه پژوهشی علوم قرآن و حدیث | مدرسه دانشجویی قرآن و عترت (ع)

شنبه 22 تیر 1392

معاون طرح و برنامه بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) گفت: دومین مسابقه کتابخوانی اینترنتی با محوریت کتاب «انتظار در بهار قرآن» تألیف مرحوم ابوالقاسم لطیف‌زاده همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

مسعود دریس معاون طرح و برنامه بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری دومین مسابقه بزرگ کتابخوانی اینترنتی با عنوان «انتظار در بهار قرآن» تأیف مرحوم ابوالقاسم لطیف‌زاده همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، ابراز داشت: این مسابقه با هدف تعمیق باور انتظار در بین روزه‌داران همراه با آغاز ماه بهار قرآن توسط معاونت طرح و برنامه برنامه‌ریزی شده که علاقه‌مندان جهت دریافت فایل کتاب مسابقه می‌توانند به پورتال جامع مهدویت مراجعه و پس از ثبت‌نام در پورتال، کتاب را از صفحه شخصی خود دریافت و پاسخ‌نامه را پس از تکمیل از همان طریق ارسال کنند.

وی افزود: آخرین مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی پایان ماه مبارک رمضان خواهد بود و نتایج نهایی در 25 مردادماه جاری از طریق پورتال جامع مهدویت اطلاع رسانی می‌شود، البته به افرادی که حداقل 18 پاسخ صحیح از 20 سؤال مسابقه را بدهند وارد قرعه‌کشی می‌شوند و در نهایت به قید قرعه در پایان به 14 نفر از عزیزانی که حد نصاب امتیاز را آوردند کمک هزینه سفر مشهد مقدس را اهدا می‌شود.

*پیشخوان محصول در پورتال جامع مهدویت رونمایی شد

دریس همچنین از رونمایی پیشخوان محصول در پورتال جامع مهدویت خبر داد و بیان داشت: یکی از دغدغه‌های مخاطبان در حوزه مهدویت نبود یک بانک اطلاعاتی کامل در خصوص شناخت محصولات استاندارد شده در زمینه مهدویت است، بنابراین برای اینکه جایی برای معرفی دقیق و اصولی محصولات مهدوی داشته باشیم این پیشخوان طراحی شده است.

وی ادامه داد: مخاطبان با عضویت در پورتال می‌توانند علاوه بر دسترسی به پیشخوان محصول مرتبط با موضوع مهدویت، به طور موردی از مشاوره کارشناسان در رابطه با نیازمندی‌های فرهنگی بهره‌مند شوند، با این وجود محتوای پیشخوان محصول پورتال فهرستی از محصولات متنوع در قالب‌های گوناگون مهدوی است.

* طرح سازماندهی فعالیت‌های مهدوی دانشجویان در کل کشور اجرا می‌شود

معاون طرح و برنامه بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) با اشاره به اجرای طرح سازماندهی فعالیت‌های مهدوی دانشجویان در کل کشور، از تشکیل 6 کارگروه مرتبط با این فعالیت‌ها خبر داد و گفت: از آنجایی که یکی از اهداف بنیاد توسعه و ترویج فرهنگ مهدویت در قشر فرهیخته و تحصیل کرده است، واحد دانشجویی را به 6 کارگروه تقسیم‌بندی کردیم.

وی افزود: کارگروه «آموزشی» وظیفه برگزاری دوره‌ها را بر عهده دارد، کارگروه «کانون‌ها» به تشکیل کانون‌ها و موضوعات مرتبط با دبیرخانه تشکل‌های دانشجویی می‌پردازد که سه وظیفه  شناسایی کانون‌ها و فعال سازی و توانمند سازی کانون‌ها را بر عهده دارد، کارگروه «فضای مجازی» که بحث پورتال و سازماندهی وبلاگ‌های دانشجویی در موضوع مهدویت دنبال می‌کنند.

دریس اظهار داشت: کارگروه «نشریه» با رویکرد نشریه تخصصی با مخاطب دانشجویی خواهد بود، در رابطه با سبک زندگی دانشجویی ایرانی اسلامی فعالیت می‌کند، کارگروه «رسانه» هم محصولات چند رسانه‌ای مانند تولید کلیپ، فیلم کوتاه، عکاسی و برپایی نمایشگاه‌ها را در دستور کار دارد، و در نهایت کارگروه «اساتید» که علاقه‌مندان از طریق صفحه شخصی خود با تکمیل کار برگ‌های همکاری می‌توانند ما را در این مهم یاری رسانند.

به گزارش خبرگزاری فارس، علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه می‌توانند متن کتاب را از لینک زیر دانلود کنند.

  دانلود کتاب «انتظار در بهار قرآن»

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط