loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

توافقی در جهت گسترش فرهنگ مطالعه

انتشارات مرتبط : کتاب فردا

طرح کاهش 40 درصدی هزینه ارسال محصولات پاتوق کتاب فردا با همکاری و مساعدت پست جمهوری اسلامی ایران همچنان ادامه دارد.

یکشنبه 24 آبان 1394

یکی از مهمترین دغدغه های سال های اخیر مردم و مسولان کشور پایین بودن سرانه مطالعه است. در همین راستا یکی از مهمترین اقدامات برای افزایش این سرانه در دسترس قرار دادن کتاب های مختلف با موضوعات متنوع در سراسر کشور می باشد. بسیاری از ناشران و کتابفروشی های بزرگ در مراکز استان ها بویژه شهرهای تهران و قم قرار دارند و این امر دسترسی سایر مردم کشور را به کتاب های مورد نیازشان با مشکل مواجه کرده است.
فروش اینترنتی کتاب در سال های اخیر گامی موثر در از بین بردن این مشکل بوده ولی هزینه بالای ارسال محصولات که گاهی از قیمت خود کتاب هم بیشتر میشد میل و رغبت علاقه مندان به خرید کتاب به صورت اینترنتی را کاهش داده بود. دغدغه ای که هر روزه از سوی مشتریان به فروشگاه اینترنتی کتاب پاتوق کتاب فردا گزارش میشد و علاقه مندان به کتاب را به دلیل ناتوانی از پرداخت هزینه ها کاهش میداد.
خوشبختانه طی تفاهمی که اداره پست جمهوری اسلامی ایران با پاتوق کتاب فردا انجام داده است از این پس هزینه ارسال محصولات این فروشگاه اینترنتی با تخفیف 40 درصدی محاسبه میشود تا گامی موثر در کاهش این هزینه ها برداشته شود.
ان شاءالله در آینده ای نزدیک شاهد همکاری بیشتر مسولان و دست اندرکاران امر فرهنگ در کشور با بخش خصوصی باشیم تا بتوانیم با کمک هم سرانه مطالعه را بالا برده و گامی در شکل گیری تمدن نوین اسلامی برداریم.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

سید

احسنت...
به شخصه این خبر رو شنیدم خیلی خوشحال شدم.
ان شاءالله همیشه در کارتون موفق باشید.

25 آبان 1394

سلام. ممنونیم.

اخبار مرتبط
محصولات مرتبط