loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ایتالیایی‌ها میزبان مستور

نویسندگان مرتبط : مصطفی مستور

یک ناشر ایتالیایی به زودی تعدادی از آثار مصطفی مستور را منتشر می‌کند که «استخوان خوک و دستهای جذامی» و «روی ماه خداوند را ببوس» نخستین کتابهای این نویسنده خواهد بود که در ایتالیا منتشر می‌شود.

مصطفی مستور در گفتگو با خبرنگار مهر درباره ترجمه آثارش به زبان ایتالیایی گفت: در سفر اخیرم به ایتالیا با ناشری به نام «پونته 33» صحبت کردم که این ناشر قصد داشت کتابهای من را در ایتالیا منتشر کند.

وی ادامه داد: آنها کتاب «استخوان خوک و دستهای جذامی» را کامل ترجمه کرده بودند ولی در همان زمان متوجه شده بودند که کتاب «روی ماه خداوند را ببوس» در ایران با اقبال و موفقیت بیشتری روبه‌رو شده است به همین دلیل در حال تصمیم‌گیری بودند که انتشار آثار مرا با «روی ماه خداوند را ببوس» آغاز کنند یا «استخوان خوک و دستهای جذامی» شروع کنند.

این نویسنده با اشاره به اینکه تصمیم ناشر ایتالیایی برای چاپ و توزیع ترجمه آثار وی قطعی است بیان کرد: آنها در حال تصمیم‌گیری بودند که هر دو کتاب را با یکدیگر منتشر کنند یا اینکه بین یکی از آنها انتخابی داشته باشند. قرار بود تا پایان ماه ژانویه به من خبر دهند که تصمیمشان چیست ولی هنوز خبری ندارم.

مستور اضافه کرد: این ناشر که نام آن به معنای «پل 33» و اشاره‌ای به سی و سه پل اصفهان است قرار است کتابهایم را در شهر فلورانس ایتالیا منتشر کند.

نویسنده «دو چشمخانه خیس» درباره مجموعه داستان جدیدش که زیرچاپ است بیان کرد: چاپ نخست «تهران در بعد از ظهر» تا نمایشگاه کتاب توسط نشر چشمه منتشر خواهد شد. این کتاب دربرگیرنده ۶ داستان کوتاه است که نگاهی متفاوت به زنان و مسائل آنها دارد.

به کفته وی چند روایت معتبر درباره بهشت، چند روایت معتبر درباره دوزخ، هیاهو در شیب بعد‌از‌ظهر، تهران در بعد‌از‌ظهر و چند مسئله ساده از جمله داستانهای این مجموعه است.

وی در پایان اشاره کرد: چاپ سی و یکم «روی ماه خداوند را ببوس» و چاپ چهارم «من گنجشک نیستم» نیز به تازگی منتشر شده است.

«من گنجشک نیستم» رمانی است کم‌حجم که توسط نشر مرکز منتشر شده است. چاپ نخست این کتاب اردیبهشت امسال و همزمان با نمایشگاه کتاب عرضه شد و در فاصله کمتر از چند ماه به جمع تجدید چاپیها پیوست.

کتاب «روی ماه خداوند را ببوس» نوشته مصطفی مستور نیز به تازگی توسط نشر مرکز به چاپ سی و یکم رسیده است. این رمان از پرفروشهای کتاب در ایران بوده که جایزه انجمن قلم ایران را کسب کرد و شهرت زیادی برای نویسنده آن به ارمغان آورد.

آثار مکتوب زیر از این نویسنده در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است:
حکایت عشقی بی قاف، بی شین بی ‌‌‌نقطه
دویدن در میدان تاریک مین
روی ماه خداوند را ببوس
عشق روی پیاده رو
قصه ی 84
مبانی داستان کوتاه
من دانای کل هستم
چند روایت معتبر

شنبه 24 بهمن 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط