loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سید جمالالدین اسدآبادی و بیداری مشرق زمین

نویسندگان مرتبط : سید هادی خسروشاهی

کتاب «سید جمال‏الدین اسدآبادی و بیداری مشرق زمین» نوشته استاد محمد محیط طباطبایی به کوشش و مقدمه استاد هادی خسروشاهی منتشر شد.


چهارشنبه 21 مهر 1389

به گزارش مرکز بررسی های اسلامی قم، این کتاب مجموعه‏ای از سی مقاله تحقیقی استاد طباطبایی است که به مناسبت‏های مختلف راجع به سید جمال‏الدین اسدآبادی در طی چهل سال نوشته شده و در مطبوعات کشور اعم از روزنامه و مجله به تدریج انتشار یافته است.
به گزارش روز شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا ،این کتاب برای نخستین بار با 14 مقاله در سال 1350 منتشر شد و بعدها با افزودن مقالاتی از این نویسنده و مورخ محقق با سی مقاله، در سال 1370 از سوی دفتر نشر فرهنگ اسلامی منتشر شد و سپس با ویرایشی جدید به چاپ پنجم رسید.
این کتاب از چهار مقدمه و پنج فصل تشکیل شده است، استاد خسروشاهی در دو مقدمه اول به معرفی محیط طباطبایی و چگونگی تدوین نشر این کتاب می‏پردازد و سپس استاد محیط طباطبایی در دو نوشتار، به علت نگارش مقالات این کتاب و پرداختن به سید جمال‏الدین اسدآبادی می‏پردازد.
ویرایش جدید این کتاب در 360 صفحه، قطع وزیری، شمارگان 5 هزار نسخه و قیمت 25 هزار ریال ااز سوی نشر سماط به جامعه علمی و فرهنگی کشور عرضه شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط