loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مستور با استخوان‌های خوک راهی ایتالیا می‌شود

نویسندگان مرتبط : مصطفی مستور

معاون فرهنگی شهر کتاب از شرکت خود و مصطفی مستور در ایتالیا به منظور رونمایی از ترجمه ایتالیایی کتاب «استخوان خوک و دست‌های جزامی» خبر داد.

علی اصغز محمدخانی معاون فرهنگی موسسه شهر کتاب در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر گفت: این نشست رونمایی در راستای همکاری موسسه شهر کتاب با انتشارات پونته سی و سه ایتالیا با مدیریت خانم فرارو است که قرار است طی آن مراسمی برای رونمایی و نشست نقد و بررسی ترجمه ایتالیایی رمان «استخوان خوک و دست‌های جذامی» نوشته مصطفی مستور که به همت این ناشر در ایتالیا منتشر شده است، در روز شنبه ۲۶ شهریور در کتابخانه‌ ناردینی شهر فلورانس برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین در نشستی در روز چهارشنبه ۳۰ شهریور در محل فروشگاه کتاب شرق‌شناسی رم و با حضور مترجم کتاب، خانم بیانکا ماریا فیلیپینی و همچنین یکی از منتقدان و روزنامه‌نگاران آشنا با ادبیات ایران، خانم آنتونلا ساکتی درباره‌ این کتاب بحث و گفت‌و‌گو می‌شود.

محمدخانی افزود: آخرین برنامه معرفی این کتاب در محل کتابخانه آزالایی شهر میلان خواهد بود که با سخنرانی خانم سارا حجازی، پژوهشگر ایرانی مقیم ایتالیا و استاد دانشگاه تورین، برگزار خواهد شد.

به گفته معاون فرهنگی موسسه شهر کتاب، وی در این سفر در ادامه فعالیت‌های شهرکتاب با مراکز فرهنگی و علمی ایتالیا، دیداری با مدیران مرکز دانته‌شناسی فلورانس و ایران‌شناسان این شهر دارد و در نشست مقدماتی برگزاری همایش «سفرهای روحانی» (بررسی تطبیقی آثار دانته با سنایی، عطار و مولوی) که قرار است در ایران و ایتالیا برگزار شود، شرکت می‌کند.

وی همچنین از شرکت خود و مستور در شهر رم در دیداری با ایران‌شناسان و شرق‌شناسان خبر داد که قرار است طی آن گفت‌و‌گوهایی با رسانه‌های ایتالیایی درباره‌ی ادبیات معاصر فارسی و ادبیات ایران و ایتالیا در عرصه تطبیقی انجام شود.

بحث درباره‌ داستان کوتاه فارسی در سه‌ دهه‌ اخیر در ایران و معرفی ۲۰ داستان کوتاه برای ترجمه به ایتالیایی از جمله برنامه‌های این سفر است

آثار مکتوب زیر از این نویسنده و منتقد ادبی در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است:

•استخوان خوک و دست های جزامی
•حکایت عشقی بی قاف، بی شین بی ‌‌‌نقطه
•دویدن در میدان تاریک مین
•روی ماه خداوند را ببوس
•ع‍ش‍ق‌ روی‌ پ‍ی‍اده‌رو: مجموعه داس‍ت‍ان‌ ک‍وت‍اه‌
•قصه ی 84
•مبانی داستان کوتاه
•من دانای کل هستم
•چند روایت معتبر

سه‌شنبه 22 شهریور 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط