loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شهید ابراهیم هادی

گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی، در سال 1386 و با تالیف و انتشار کتاب “سلام بر ابراهیم” آغاز به کار کرد. پس از اقبال گسترده و بازخوردهای بسیار مثبتی که نسبت به این کتاب در جامعه ایجاد شد، به مرور کتاب‌های دیگری از جمله “سلام بر ابراهیم 2″، “راز کانال کمیل”، “پسرک فلافل فروش”، “علمدار” و کتاب‌های متعددی از این ناشر روانه‌ی بازار نشر شد.

انتشارات شهید ابراهیم هادی که بنای کار خود را بر فعالیت غیردولتی و غیرسازمانی (خصوصی) پیرامون سبک زندگی و زندگی‌نامه‌ی شهدا قرار داده، تاکنون موفق به نشر بیش از 85 عنوان کتاب طی حدود ده سال شده است.
از پرفروش‌ترین کتاب‌های انتشارات شهید هادی می‌توان به سلام بر ابراهیم 1 و سه دقیقه در قیامت اشاره کرد که تاکنون بیش یک میلیون نسخه از آن‌ها چاپ و توزیع شده؛ جالب توجه است که کتاب سلام بر ابراهیم 1 به چندین زبان دیگر نیز ترجمه و در کشورهای دیگر به چاپ رسیده است.
کتاب خواندنی و مورد استقبال “سه دقیقه در قیامت” این روزها مشغول جابه‌جا کردن رکوردهای فروش بوده و به نوعی در حال جریان‌سازی در حوزه‌ی معاد است.
  • نوع انتشارات
    ناشر کتاب های چاپی
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    یکشنبه 11 اسفند 1392
  • تاریخ ویرایش اطلاعات
    یکشنبه 29 مرداد 1402
  • شناسه
    15867
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

محمدمهدی نصرتی

کاراشون خیلی عالین

1 آبان 1399

hosein mohammadi

سلام

16 مرداد 1394

اخبار مرتبط