loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چادر وحدت: خاطرات و ناگفته های سال های 1358 تا 1360

ناشر یا زهرا (س)

نویسنده حمید داودآبادی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 646

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 23669 10003022
75,000 71,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب چادر وحدت، مشتمل بر خاطرات حمید داودآبادی از سال های 1358 تا خرداد 1360 می باشد. «چادر وحدت» مجموعه خاطراتی است که داودآبادی در صفحه 104 کتاب «از معراج برگشتگان» قول انتشار آنها را داده بود. نویسنده در کتاب «چادر وحدت»، دیده ها و خاطرات خود را از حوادث و وقایع سال های بحرانی اول پیروزی انقلاب اسلامی، در نبرد با گروه های ضدانقلاب ارائه داده است.

«چادر وحدت» محل تجمع بچه های حزب اللهی در جلوی دانشگاه تهران در آن سال ها بوده است. از همان زمان تا امروز، ضدانقلابیون و به خصوص منافقین که بسیاری از نقشه های شوم شان توسط چادر وحدت رسوا و خنثی گردید، همواره از آن به عنوان محلی که ضربات سختی بر آنان وارد کرد نام می برند، می سوزند و برمی آشوبند!

چادر وحدت: خاطرات و ناگفته های سال های 1358 تا 1360، نوشته حمید داودآبادی است و در انتشارات یا زهرا (س) به چاپ رسیده است.

در بخشی از این کتاب آمده است:

«در اولین روزهای سال 1358 که جلوی دانشگاه شده بود پاتوق گروهک های ضدانقلاب، از منافقین گرفته تا حزب توده و چریک های فدایی، چادری قرار داشت که محل تجمع بچه حزب اللهی ها بود. «چادر وحدت»، جایی بود که طی دو سه سال اول پیروزی انقلاب اسلامی، توانست به مقابله با فتنه ها و توطئه های دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی بپردازد.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما