loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جاودانه ی تاریخ: مروری بر زندگانی امیر المؤمنین علی (ع) بر گرفته از بیانات حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای (مد ظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی

شخصیت امیرالمؤمنین علی (ع) در بیان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مد ظله العالی

ناشر انقلاب اسلامی

نویسنده سید علی خامنه ای

گردآورنده کتاب محمد محمدیان

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 358

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 2732 10003022
65,000 58,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب جاودانه ی تاریخ، نگاهی به ابعاد شخصیت حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) است. این کتاب که برگرفته از گفتارهای رهبر فرزانه انقلاب می باشد، به روشنی شخصیت نامتناهی امام علی (ع) را بیان می دارد.

سخنرانی هایی که حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) پیرامون شخصیت امیرالمؤمنین علی علیه السلام از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز داشته اند، مجموعه با ارزشی است که به ابعاد مختلف شخصیت آن حضرت پرداخته و نکات دقیق و در عین حال مفید و جالبی را مطرح کرده اند که برای مشتاقان امیرالمؤمنین علی علیه السلام فرصتی را فراهم می آورد تا معرفت خویش را نسبت به آن امام بزرگ بیشتر کنند و با تاثیرپذیری از سیره علوی برای زندگی خویش برنامه ریزی نمایند.

کتاب جاودانه ی تاریخ، مروری بر زندگانی امیر المؤمنین علی (ع) بر گرفته از بیانات حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای (مد ظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی توسط محمد محمدیان گردآوری شده است و در انتشارات انقلاب اسلامی به چاپ رسیده است.

... امیرالمؤمنین (علیه السلام) شخصیتی است که شب هایش در حال سجود و قیام برای عبادت خداوند متعال سپری می گشت و خوف و رجا در دل او موج می زد، اندکی از شب به استراحت می پرداخت و نیمه های شب و سحرگاهان دست نیاز به درگاه الهی بلند می کرد و در خلوت خویش به استغفار و مناجات با خداوند مشغول میشد...

امیرالمؤمنین (علیه السلام) یک الگوی کامل برای همه است. جوانی پرشور و پر حماسه ی او، الگوی جوانان است. حکومت سراسر عدل و انصاف او، الگوی دولتمردان است. زندگی ساپا مجاهدت و ساپا مسئولیت او، الگوی همه ی مومنان استو آزادگی او، الگوی همه آزادگان جهان است و سخنان حکمت آمیز و درس های ماندگار او، عالمان و دانشمندان و روشنفکران است.

پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی 1379/1/1
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما