loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روایتی از زندگی و زمانه حضرت آیت الله سید علی خامنه ای

1318 تاکنون

3.8 (6)

ناشر سایان

نویسنده جعفر شیرعلی نیا

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 992

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب روایتی از زندگی و زمانه حضرت آیت الله سید علی خامنه ای، متن مفصلی دارد و از نظر تصویری نیز، تصاویر زیادی را در بر می گیرد. اثر مذکور 75 سال از زندگی رهبر انقلاب را در بر می گیرد که 25 سال آن مربوط به دوران رهبری ایشان است. همان طور که از عنوان اثر بر می آید، هم مربوط به زندگی و هم زمانه ایشان است و مسائل مستقیم به زندگی ایشان و همچنین موضوعات دیگر را نیز شامل می شود.

کتاب حاضر، روایتی مبتنی بر متن و تصویر بر محور زندگی سیاسی و اجتماعی رهبر معظم انقلاب اسلامی دارد. بررسی یکایک سخنرانی‌ها، گفتارها، مصاحبه‌ها، نامه‌ها و پیام‌ها یکی از اقدام‌های مؤلف برای نوشتن این کتاب بوده و محور بعدی، مطالعه و تحقیق در آثاری بوده که امکان داشته اطلاعاتی تاریخی هرچند مختصر درباره زندگی مقام معظم رهبری در برداشته باشند. کتاب روایتی از زندگی و زمانه حضرت آیت الله سید علی خامنه ای، همچنین روایتی از روزهای کودکی و مدرسه، روزهای مبارزه تا پیروزی انقلاب، روزهایی از دهه شصت، دوران ریاست‌جمهوری و سال‌های جنگ، از 25 سال رهبری از دولت سازندگی تا دولت اصلاحات و پس‌ازآن تا امروز را در برگرفته است.

کتاب روایتی از زندگی و زمانه حضرت آیت الله سید علی خامنه ای، نوشته جعفر شیرعلی نیا است و در انتشارات سایان منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

فاطمه انوری

خیییییییییلی تعریف این کتاب رو شنیدم
ولی واقعا مبلغش زیاده

15 خرداد 1396

مسعود روغنی

کتاب بی نظیری در خصوص اتفاقات دوران عمر حضرت آقا

4 تیر 1395

حمیدرضا

سلام
به نظر می رسه کتاب جالبی باشه دلم میخواد بخونمش ولی مبلغش خیلی سنگینه برام

24 آذر 1394

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما