loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بوستان کتاب قم

بوستان کتاب قم نام انتشاراتی است که در سال 1361 به انگیزه نشر کتاب های اسلامی تاسیس شد. این انتشارات به عنوان پرافتخارترین ناشر کشور و در کنار پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، به عنوان دو سازمان انتشاراتی دفتر تبلیغات اسلامی در حال فعالیت هستند.

بوستان کتاب قم مخاطبین خود را در سه گروهِ عمومی، تخصصی و کودک و نوجوان تقسیم کرده است. در حال حاضر انتشارات بوستان کتاب قم در موضوعاتی دیگر نظیر هنر، ادبیات، علوم تربیتی، تاریخ، فلسفه و…
نیز فعالیت می‌کند. بیشتر کتاب های حوزه های علمیه به خصوص شروح کتاب های اصلی آن مثل شرح مکاسب و شرح رسائل، کفایه، لمعه، مجموعه آثار شهید اول و شهید ثانی، صرف، نحو و … توسط این انتشارات منتشر شده‌ است.

مجموعه بوستان کتاب قم توانسته است از ابتدای تاسیس بیش از 8000 کتاب منتشر کند. همچنین بوستان کتاب تا کنون بیش از 358 عنوان کتاب برگزیده در جشنواره های مختلف داشته است.
  • نوع انتشارات
    ناشر کتاب های چاپی
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    چهارشنبه 3 مهر 1387
  • تاریخ ویرایش اطلاعات
    یکشنبه 29 مرداد 1402
  • شناسه
    70
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط