loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بیان معنوی

موسسه بیان معنوی، ناشر آثار و اندیشه های استاد پناهیان است. تعدادی از طلاب، دانشجویان و فارغ‌التحصیلانِ علاقمند و معتقد به ضرورت تلاش جدی و نظام‌مند در تولید و نشر علمی و عملی مباحث ارزشمند و کاربردی حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان، پس از چندین سال فعالیت منسجم در این راستا، با ثبت موسسه «عصر بیان معنوی»، فعالیت‌های خود را در قالب این موسسه پی‌گرفتند و برحسب تخصص‌های مورد نیاز، به مرور دوستان جدیدی از حوزه و دانشگاه به این جمع اضافه می‌شود.

دوستان مشغول در موسسه، که غالباً دوران تحصیل خود را در حوزه‌های علمیه قم یا دانشگاه‌های تهران سپری کرده‌اند، تقریباً سیر مشترک و مشابهی در پیوستن به فعالیت‌های موسسه داشته‌اند. اغلب پس از آشنایی با مباحث استاد از طریق جلسات سخنرانی یا کلاس‌های درسی، از عمق علمی و معنوی مباحث در کنار کاربردی و عملیاتی بودن آنها، لذت برده و بهره‌مند شدند.
این عامل به علاوه درک تشنگی و نیاز جامعه و جوانان و همچنین مجامع حوزوی و دانشگاهی به چنین مباحثی از طرفی، و استقبال بسیاری از دانشگاهیان و حوزویان از این مباحث از طرف دیگر، بیشترین مشوق برای تلاش در راستای تهیه، عرضه و نشر این مباحث از طرق مختلف را ایجاد می‌کرد؛
تلاشی که طبیعتاً چنانچه با انگیزه‌های مخلصانه و هدایت‌گرانه همراه شود، مخاطب این فرمایش رسول خدا(ص) قرار می‌گیرد که به امیرالمؤمنین(ع) فرمودند: «به خدا قسم اگر یک نفر به واسطۀ تو هدایت شود، برای تو بهتر است از آنچه خورشید بر آن می‌تابد؛ وَ ایْمُ اللَّهِ لَأَنْ یَهْدِیَ اللَّهُ عَلَی یَدَیْکَ رَجُلًا خَیْرٌ لَکَ مِمَّا طَلَعَتْ عَلَیْهِ الشَّمْسُ وَ غَرَبَتْ»
  • نوع انتشارات
    ناشر کتاب های چاپی
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    شنبه 15 مرداد 1390
  • تاریخ ویرایش اطلاعات
    یکشنبه 29 مرداد 1402
  • شناسه
    9098
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

محمدحسن تقوی

عالیه

9 فروردین 1398

اخبار مرتبط