loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ز مهر افروخته: ناگفته هایی نغز، همراه کامل ترین مجموعه اشعار از: حضرت علامه سیدمحمدحسین طباطبایی

2 (1)

ناشر سروش

نویسنده سید محمدحسین طباطبایی

گردآورنده کتاب علی تهرانی

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 327

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب ز مهر افروخته دو بخش عمده دارد: بخش اول آن جملات و نکات نغز و پرمغزی از حضرت علامه است که یا باب بسته ای از علم را می گشاید یا دل خسته ای از اولاد آدم را روشنایی می بخشد.
بخش دوم نیز کامل ترین مجموعۀ اشعار علامه طباطبائی است که یک جا چاپ می شود. کتاب ز مهر افروخته، چهار پیوست نیز دارد: تاریخ نقاط عطف زندگی علامه، کتاب ها و رساله های مرحوم آیت الله طباطبائی، شاگردان، و نیانامه علامه طباطبائی.
ز مهر افروخته، اثر سید علی تهرانی است که نویسنده در آن، خاطراتی از زندگی علامه سید محمدحسین طباطبایی (تبریز 1282-1360ش، قم) را به‌صورت مستند، همراه با مجموعه‌ای از اشعار ایشان ذکر کرده است و در انتشارات سروش به چاپ رسانده است.
نام کامل این کتاب، عبارت است از: «ز مهر افروخته؛ ناگفته‌هایی نغز، همراه کامل‌ترین مجموعه اشعار از حضرت علامه سید محمدحسین طباطبایی».

امام راحل فرزند خود آقا سید مصطفی را به ملازمت وی و استفاده از محضرش سفارش می کردند و روزی نیز انگشتری از عقیق که خواص زیادی داشت به آقا مصطفی دادند که از سوی ایشان به آقا سید هاشم حداد هدیه کنند....
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما