loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فلش کارت زیباتر از شقایق: مجموعه خاطرات حیا و عفاف در سیره شهدا؛ به همراه آیات، روایات و جملات برگزیده مرتبط با خاطرات

مجموعه خاطرات کوتاه و موضوعی جهاد و شهادت (8)

ناشر موسسه روایت سیره شهدا

گردآورنده کتاب مهدی منصوریان

تعداد صفحات : 64

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 10246 10003022
11,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

فلش کارت «زیباتر از شقایق» تلاشی است برای به تصویر کشیدن التزامِ عملی شهدا به حجاب و عفاف و دغدغه ای که آنها برای فرهنگ سازی در این زمینه داشته اند. آیات، روایات و سخنِ بزرگان، به همراه تصاویری از شهدای والامقام، زینت بخش این مجموعه است.

{... قبل از انقلاب بود که} باید برای ادامه خدمت،میرفت منزل جناب سرهنگ، همان اول، وضع زننده همسر او را که دید فرار کرد و برگشت به پادگان.هجده توالت بود که هر نوبت چهار نر باید تمیزشان می کردند. عبدالحسین برای تنبیه، باید جور همه را می کشید. یک هفته بعد، سرهنگ رو کرد به او و گفت:دوست داری برگردی همان جا، مگر نه؟تاثیری روی او نداشت! گفت: «اگر تا آخر خدمت مجبور باشم همه کثافت های توالت را در بشکه خالی کرده و به بیابان بریزم، باز هم آن جا پا نمی گذارم! »بیست روز دیگر به همان کار ادامه داد. مسئولان پادگان، خودشان خسته شدند و رهایش کردند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما