loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ارتباط ایرانی

ناشر سوره مهر

نویسنده علی موذنی

تعداد صفحات : 144

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 10354 10003022
33,000 31,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

داستان «ارتباط ایرانی» یک داستان سیاسی اجتماعی است. داستانی درباره تفاوت های فرهنگی این و آمریکا است که با رگه های سیاسی نوشته شده است. این کتاب، داستان پسری ایرانی است که برای تحصیل به آمریکا رفته و با دختری آمریکایی ازدواج می کند. پس از هشت سال در دی ماه سال 57 همراه با همسرش به ایران می آید.

در پشت جلد این کتاب می خوانیم:
...دوربینم را آماده کردم تا از آن چه می گذرد، عکس بیندازم. حتی چراغ ماشین های ارتشی نیز روشن بود. از برف پاکن های رقصان عکس گرفتم و از اسکناس صد تومانی که چهره شاهش را در آورده بودند و از تیتر روزنامه ای که «شاه رفت» آن شده بود شاه در رفت و ناگهان چشمم به شعاری افتاد که کج و معوج روی دیوار نوشته بود. گفتم: «پدر، می شود خواهش کنم نگه دارید؟»
-حتماً.
کنار خیابان ایستاد.
مادر گفت: «می خواهی چه کار کنی؟»
دوربین را نشانش دادم و پیاده شدم و عدسی را روی شعار «مرگ بر آمریکا» که با رنگ سیاه نوشته شده بود، میزان کردم و عکس انداختم و ...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما