loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پیش درآمدی بر رویکردها و مکتب های ادبی - دفتر اول: عصر باستان تا پایان رمانتیسم

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 10397 10003022
90,000 81,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

ادبیات هر دوره نماینده و جلوه گر روح کلی تاریخی - فرهنگی یک دوره و نیز بیانگر عهد حاکم بر آن دوره است. «رمان» و نیز «داستان کوتاه» صورت ادبی عالم مدرن و تفکر اومانیستی هستند. به همین دلیل است که در دوران تاریخ «شرق ممسوخ» یا «شرق میتولوژیک اسطوره­ای» و نیز دوران آغاز تاریخ غرب در عهد تمدن یونانی و پس از آن رومی و نیز در دوران غرب قرون وسطی شاهد ظهور و پیدایی رمان و داستان کوتاه نبوده­ایم و « ادبیات تفصیلی» محصول مشخص و دقیق عالم مدرن و تفکر اومانیستی است. در این کتاب، نویسنده به بررسی موجر و مبنایی مکتب­ه ای ادبی مهم عصر مدرن و نیز تحلیل زمینه­ های پیدایی رمان و ادبیات داستانی و سیر انحطاطی آن پرداخته است. عناوین فصول کتاب عبارتند از: فصل اول: میراث ادبیات غرب پیش از مدرنیته. فصل دوم: ادبیات رنسانس، آغاز ادبیات مدن. فصل سوم: نئوکلاسیسم و ویژگی های آن. فصل چهارم: رمانتیسم ادبی و مبانی نظری آن.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما