loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سما، سیر مطالعات اسلامی - سطح یکم

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 10435 10003022
17,000 15,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب سما مجموعه ای است که کتاب های متعددی را در قالب سیر مطالعات اسلامی در اختیار خوانندگان خود می گذارد. آثاری که در سما معرفی گردیده اند به تفکیک موضوعی دسته بندی شده اند؛ در هر موضوع آثار منتخب به ترتیب اولویت پیشنهادی جهت مطالعه، به همراه چکیده ای از کتاب ارائه شده است تا دورنمایی کلی از محتوای اثر را پیش روی خواننده قرار دهد.
مجموعه کتابهای سیر مطالعاتی در چهار سطح تدوین گردیده اند. سطح اول برای دانش آموزان دبیرستانی و پیش دانشگاهی، سطح دوم برای جوانان در سطح دیپلم و سطح سوم برای دانشجویان مقطع کاردانی و کارشناسی و سطح چهارم برای مقطع کارشناسی ارشد و دکتری پیش بینی شده است.
سما پاسخی به « چه بخوانیم؟ » است و موضوعات متنوعی از قبیل: حکمت و دین شناسی، اخلاق و عرفان، قرآن و حدیث، تاریخ، ادبیات، سیاست و غیره را در بر دارد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما