loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بهشتی در زمین

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 10479 10003022
45,000 40,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب در شش فصل سامان یافته ، که فصل اول به "فصل شکفتن" و زندگی نامه شهید بهشتی می پردازد.
در فصل دوم این اثر "دوران بیداری و تجربه" مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و "همدل و همراه"، "تجربه تلخ"، "تلاش و تشکیلات" و "همسر و همسفر" از مهمترین مباحث فصل مذکور می باشد.
فصل سوم کتاب "بهشتی در زمین" با "بررسی دوران رویارویی و مبارزه" شهید بهشتی مباحثی همچون "بانگ بازگشت"، "ماه مریدان"، "آرمان امامت" و "آئینه انقلاب" را مورد واکاوی قرار می دهد.
در فصل چهارم اثر مذکور به "دوران تاسیس انقلاب اسلامی" پرداخته شده است و فصل پنجم نیز "دوران تثبیت انقلاب" را مورد توجه قرار می دهد.
آخرین فصل این اثر "فصل عروج" نام دارد و "عروج عارفانه"، "بهشت بهشتی" و " مرد ملت" از مباحث مورد بحث در این فصل می باشد.

روح آرامی داشت، اما سرشار از حرکت و توانایی. مسلمانی را عاشقی می دانست؛ خودش هم عاشقی می کرد. نگاه معتدل به اسلام و آموزه های قرآنی، او را از گزند تندی ها و سستی ها رهانیده بود و چنین نگرشی، همان قدر که طلاب و دانشگاهیان و جوانان را به دور خود می خواند، جریان های واپسگرا را به صف آرایی بر می انگیخت؛ تا آنجا که در هیاهو روزهای گرم جنگ، داستان مظلومیتش بر تقویم انقلاب نقش بست و بر دوش داغداری بدرقه شد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما