loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پشت دیوارهای شهر

ناشر سوره مهر

نویسنده سید سعید موسوی

تعداد صفحات : 155

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 1065 10003022
35,000 33,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در این کتاب نویسنده با بیانی توصیفی خاطرات روزهای جنگ را بازگو می کند و این بازگویی به شیوه ای است که خواننده را قادر به تصویر سازی لحظات جنگ می کند .
این کتاب , قلم هفده سالگی سید سعید موسوی است که امروز از مرز چهل سالگی عبور کرده است و خواننده را به روزهای دور می برد, به روزهایی که تازه پای بمب ها و خمپاره های عراقی به شهرش باز شده بود.
سعید در پشت دیوارهای شهر زندگی ای را نقاشی می کند که آب هایش می سوزد, آسمانش زخمی است و پنجره ها و پرده هایی برایش باقی نمانده است .دراین نقاشی،جاده های غربت و هراس دوری از خرمشهر انتهایی ندارد.

" جاسم هیچ گاه به خرمشهر نرسید, روی جاده اهواز به خرمشهر و پشت دیوارهای شهر به شهادت رسید و عمو صفر پدر پیر حمید هم خرمشهر را ندید,وقتی به او گفتند:
- عمو صفر خرمشهر آزاد شد!
خندید و بر زمین افتاد, هر چه تکانش دادند از جایش بلند نشد .
دکتر گفت : سکته کرده از خوشحالی!
اما من خرمشهر را دیدم,راست می گویم.
من خرمشهر را دیدم.
گفتنی است که عکس هایی همراه با شرح در قسمت پایانی کتاب قرار د
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما