loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سه گانه ای برای یگانه

ناشر کتاب نیستان

نویسنده محمدرضا بایرامی

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 447

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 10730 10003022
22,000 20,900 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

سه داستان… سه نگاه… سه زندگی… سه شهید… همه برای او. «سه گانه ای برای یگانه» ۳ داستان با عنوان های «خون نوشت»، «عبور از دژ» و «مسافر آخرین روز» دارد. «خون نوشت» داستان آزاده ای به نام «حسن حمیدی» است که در دوران جنگ تحمیلی عراق علیه ایران گزارشگر بوده و پس از بازگشت به ایران دنبال یافتن دلیل شهادت دوستش می گردد. داستان «عبور از دژ» از صفحه ۱۴۷ کتاب آغاز می شود و بلندترین داستان آن است. شهید «علی محمدی پور» قهرمان داستان و از مبارزان انقلابی است. سرگذشت او تا هنگام شهادت در دفاع مقدس در این داستان دنبال شده است. «مسافر آخرین روز» نیز داستانی از زندگی سرتیپ «ابوالحسن خرم رودی» است که در آخرین سال خدمت و در آخرین روز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران به شهادت می رسد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما