loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شب موصل: خاطرات اسیر آزاد شده محمد حسین منصف

5 (1)

ناشر سوره مهر

مصاحبه گر حسین شیردل

تعداد صفحات : 304

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 10734 10003022
55,000 52,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

"آزادگان ایران اسلامی، از دوران جنگ و اسارت خویش خاطرات بسیاری دارند که گاه تکان دهنده و گاه دلتنگ است. مطالعه سطر سطر یاد نگاشته های آنان برملاکنند? حقایق تلخ بسیاری است که اسارت و سختی های آن را به خوبی نمایان می کند و چهره ای عریان از آن چه را بر آنان گذشته مقابل چشمان مخاطب قرار می دهد. این کتاب نیز در شمار همان خاطرات است که توسط «محمد حسین منصف» از 78 ماه اسارت روایت گردیده است و در جای جای آن ردپای ایمان، از خودگذشتگی، بزرگی، و عشق به امام (ره) را می توان یافت."

من هنوز آن تیربار گرینوف غنیمتی همراهم بود. آن را به سمت دشمن بر روی دو پایه اش قرار دادم. بچه ها در گروه های دو نفری با فاصله ای که بتوانیم همدیگر را ببینیم مستقر شدند. در یک خط طولانی به سمت دشمن بر روی زمین دراز کشیدیم تا دوربین های دید در شب دشمن ما را نبیند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما