loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خاطرات آیت الله پسندیده برادر امام خمینی (ره)، خاندان امام خمینی (ره)، گوشه هایی از تاریخ معاصر ایران

ناشر سوره مهر

نویسنده محمدجواد مرادی نیا

تعداد صفحات : 141

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این کتاب شامل خاطرات ایت الله مرتضی پسندیده برادر بزرگ امام خمینی میباشدکه پیرامون حوادث ورخدادهای گوناگون یکی دو قرن گذشته به صورت شفاهی بروی نوار کاست ضبط و سپس به رشته تحریر در امده .خاطرات وی در برگیرنده دو موضوع به شرح زیر است:

1. تاریخچه خاندان (شامل جد بزرگ جد پدر عمو عمه ها واطلاعاتی تاریخی از پیشینه شهرستان خمیندر طول یک قرن گذشته

2. خاطراتی پراکنده از برخی حوادث سیاسی در طول یکصد سال گذشته مانند جزییاتی از کودتای1299شمسی و ناگفته هایی از ماجرای کشف حجاب تبعید امام به ترکیه تلاش امریکایی ها برای رهایی گروگانهای خود و....

کتاب خاطرات آیت الله پسندیده برادر امام خمینی (ره)، خاندان امام خمینی (ره)، گوشه هایی از تاریخ معاصر ایران، شامل 180صفحه می باشد که پس از مطالعه ان به سوالات نیز پاسخ داده شده است. از انجا که مطالب این کتاب ازروی نوار کاست به رشته تحریر در امده اطلاعات جامع و مفصلی از شخصیت ایشان و فعالیت های اودریافت نمی شود و به صورت پراکنده برخی رخدادهای با اهمیت تاریخ معاصر ایران را مورد توجه قرار داده که برای کامل تر شدن ان از بعضی سایت های اینترنتی، مقالات و مطالب دیگر نیز استفاده شده است.

کتاب خاطرات آیت الله پسندیده برادر امام خمینی (ره)، خاندان امام خمینی (ره)، گوشه هایی از تاریخ معاصر ایران، نوشته محمد جواد مرادی نیا است و در انتشارات سوره مهر منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما