loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شهیدان همبستگی: سرگذشتی از سرلشکر پاسدار شهید نورعلی شوشتری و دیگر شهیدان حادثه ی تروریستی مهرماه 1388 منادیان وحدت، امنیت، خدمت

ناشر معاونت روابط عمومی و انتشارات سپاه

نویسنده مصطفی محمدی

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 896

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

موضوع این کتاب، شرح زندگی شهدای حادثه تروریستی شهرستان «پیشین» است. کتاب حاضر، نخستین مجلد از مجموعه «شهیدان همبستگی» است. نگارنده، در این نوشتار به شرح سرگذشت و تبیین زندگی سردار سرلشکر شهید «نورعلی شوشتری» و دیگر شهیدان حادثه تروریستی شهرستان پیشین پرداخته و گوشه های از تلاش ایشان در مبارزه با مفاسد اجتماعی و دشمنان انقلاب را برشمرده است.

غالب مطالب مجموعه سه جلدی «شهیدان همبستگی» به معرفی شهید شوشتری اختصاص دارند و برای تکمیل آن ها با برخی از هم رزمان وی مانند «محمد کوثری» و «مرتضی قربانی» گفت وگو شده است. بخش زیادی از خاطرات این مجموعه به بازگویی فعالیت های شهید در دوران دفاع مقدس پرداخته است.
از خصوصیات شهید نور علی شوشتری می توان به مردم داری، مدیریت مدبرانه، دلسوزی، پشتکار و تعهد اشاره کرد و مخاطب با مطالعه مجموعه «شهیدان همبستگی»، به این جنبه های شخصیتی شهید پی می برد. متن این اثر، به صورت روایت گونه تدوین شده و زندگی نامه کوتاهی از 42 شهید همراه شهید شوشتری نیز در این مجموعه جای دارند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما