loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چشم جهانی

1 (1)

ناشر سوره مهر | پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی

نویسنده یارمحمد بای

سال نشر : 1385

تعداد صفحات : 353

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

دکتر یارمحمدبای در کتاب «چشم جهانی» در هفت فصل درباره استیلای تلویزیون و حکمفرمایی تصویر بر سراسر کره زمین صحبت می کند. در نخستین فصل کتاب به این پرسش که عملکرد تلویزیون به عنوان یک رسانه ارتباطی چگونه است پاسخ داده می شود و ماهیت تلویزیون مورد بررسی قرار می گیرد. در سایر فصل ها، مباحثی مانند الزام ارائه یک پیام ایدئولوژیک، گردآوری خبر تلویزیون، نگارش خبر در تلویزیون، ژورنالیسم عامه پسند تلویزیونی و ناپایداری مضاعف تولیدات تلویزیونی مطرح می شود.
در این کتاب برنقش روزافزون تلویزیون به عنوان پشتیبان گسترده خدمات جدید سرگرمی، ارتباطی و اطلاع رسانی تأکید می شود. در پایان، خواننده به نگرش و نگاهی جدید در رابطه با تلویزیون دست می یابد. درآمدی برماهیت تلویزیون، روان شناسی و تلویزیون، ایدئولوژی، فرهنگ، «دین و تلویزیون» تلویزیون سیاسی، اخبار تلویزیونی و تبلیغات بازرگانی، فرامدرنیسم و تلویزیون و چشم انداز آینده تلویزیون، عناوین فصل های مختلف کتاب است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما