loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بازی ترور: تحلیلی مستند و ناگفته از ترور سعید حجاریان و هجوم تبلیغاتی پس از آن

به ضمیمه دو نامه به آقای خاتمی و پاسخ به وزارت ارشاد

ناشر کیهان

نویسنده حمید رسایی | عبدالمجید اشکوری

سال نشر : 1382

تعداد صفحات : 398

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

نویسندگان در تحلیل این کتاب از واقعه ترور سعید حجاریان با عنوان "بازی ترور" یاد کرده آن را یک بازی سیاسی می دانند تا یک حادثه واقعی .این مجموعه پیش از این در صفحه پاورقی روزنامه "کیهان "به چاپ رسیده است .
نویسندگان کتاب معتقدند که "با استناد به مطالب چاپ شده در مطبوعات ایام ترور آقای حجاریان، هدف اصلی این واقعه را که تضعیف ارکان نظام اسلامی، دستگاه های نظامی ـ امنیتی و تخریت شخصیت ها و پایگاه های دینی و فرهنگی بوده نشان داده اند ."به زعم ایشان از حادثه ترور سعید حجاریان، بهره برداری سیاسی و جناحی و تبلیغاتی برای تضعیف پایگاه های امنیتی و حتی براندازی نظام صورت گرفت .
مطالب کتاب در شش بخش سامان یافته است1 :ـ کاوش در انگیزه عاملان ترور، 2ـ سودجویان از ترور، متهمان واقعی، 3ـ همخوانی تبلیغاتی در قتل های زنجیره ای و ترور حجاریان، 4ـ اولین گام نفوذ، تضعیف پایگاه های امنیتی، 5ـ اولین گام براندازی، تضعیف پایگاه های فرهنگی، 6ـ دو نامه بی پاسخ (نامه آقای روح الله حسینیان به روزنامه صبح امروز، نامه آقای محمد نوری زاده به روزنامه ایران) .مطالب کتاب با تصویر و بریده جراید بسیاری همراه شده با نمایه اسامی به پایان می رسد .
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما