loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

باید رفت

ناشر آرما

نویسنده محمدرضا زائری

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 180

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 10931 10003022
5,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب مجموعه ای از مقالات و یادداشت های نویسنده است که خود روزنامه نگار و از اهالی مطبوعات است وبه دلیل سکونت در لبنان و ارتباط با فضای جدید و متفاوت، دغدغهای تازه و نو داشته است.

به سوی فرهنگسازی برای زندگی و جامعه دینی، به پرورش مسلمان بین المللی بیندیشیم، اسلام گرافیکی، امام موسی صدر؛ زبان بین المللی اسلام، این قند پارسی که به هیچ جا نمی رود!، تنفس مصنوعی درآخرین دقایق!، شنوندگان عزیز، صدای ما را… نمی شنوید! ذلک فضل الله…، خون خدا در رگ جامعه، آداب ادب، سیاست فرهنگی ما در جهان عرب، از «روح الله» تا فضل الله «تفاوتهای بنیادین سخت ستیز و نرم ستیز در عصر ایمان، سرگرمی جدی است… باید باور کنیم!، یک شب آتش در نیستان …. هم فتاد!، فیلم سینمایی ۳۱۳، تعدادی از مقالات منتشر شده در این کتاب است.

فرهنگ عاشورایی؛ نگاهی گذرا به سبک زندگی دینی در ایام محرم، فلسطین کوچک نیست! دیوار کوتاه مداحی، روحانی با نشاط، مسجد با نشاط، آن یکی نحوی به کشتی درنشست…، من فحش می دهم، پس هستم! روحانیان و شناخت مخاطب، عکس ها سخن می گویند، ارکان انقلاب را حفظ کنید، آینه فرهنگ پرافتخار ایران اسلامی کدام است؟ خیر سرمان منتظر آقاییم! تجربه منحصر به فرد تاریخ معاصر؛ شخصیت امام خمینی (ره) از دیدگاه محمد حسنین هیکل از دیگر مقالات مندرج در این کتاب هستند.

زائری در این کتاب خواسته است پیام ارزشمند و مهم فرهنگ و تمدن عظیم اسلامی ایران را به زبان ها و لهجه های گوناگون بیان کند و برای تقابل با چالش ها و پرسشهای متنوع و تازه می کوشد. اینکه می گوید نمی توان نشست و نمی توان برای سستی و تنبلی بهانه تراشید، نمی توان ترس از اقدام را توجیه کرد. باید رفت میان خون و ازپای فتاده و مردانه… باید رفت و چگونه رفتن را باید از راه پرسید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما