loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قصه فرماندهان 24: قله فریاد - بر اساس زندگی شهید ذبیح الله عاصی زاده

ناشر سوره مهر

نویسنده محمدعلی آقامیرزایی

تعداد صفحات : 86

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 10961 10003022
17,000 16,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این اثر ویژه طیف سنی نوجوان و از مجموعه کتاب های قصه فرماندهان جنگ است که به بیان خاطرات و رشادت های سردار شهید عاصی زاده فرمانده شجاع تیپ 18 الغدیر یزد در دوران دفاع مقدس می پردازد. این کتاب 10 روایت مختلف از کودکی تا شهادت سردار عاصی زاده را در 10 فصل مورد بررسی قرار داده است. اطلاعات به دست آمده درباره این رزمنده گرانقدر براساس منابع موجود تاریخی و همچنین گفت وگو با خانواده و همرزمان وی جمع آوری و تدوین شده است.
فصل نخست این کتاب به صورت موجز و خلاصه اشاره ای به کل زندگی این شهید دارد و در فصل های بعدی سه روایت مختلف از تولد، کودکی و نوجوانی ایشان آورده شده است. از فصل پنجم به بعد نیز به حضور این شهید در جبهه های جنگ اشاره شده و کتاب در نهایت با روایت نحوه شهادت وی به پایان می رسد.
از آنجا که مخاطب اصلی این کتاب نوجوانان هستند سعی شد، خاطرات و مطالب به زبانی ساده و با روایتی داستانی منتشر شود. این کتاب ماحصل سه ماه تحقیق و پژوهش می باشد.

شهید عاصی زاده در سال 1340 در خانواده ای متدین در شهرستان اردکان به دنیا آمد. وی با پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز جنگ تحمیلی به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد و در سال 1360 عازم جبهه های جنگ شد. سردار سرافراز شهید ذبیح الله عاصی زاده سرانجام در سال 62 در حالی که فرماندهی تیپ 18 الغدیر یزد را به عهده داشت قبل از عملیات والفجر 4 بر اثر اصابت ترکش گلوله توپ در منطقه بانه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما