loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مردی که تا پیشانی در اندوه فرو رفت (قصه 84)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 1102 10003022
24,000 22,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

« قصه ی 84» مجموعه ای است از چند داستان کوتاه از نویسندگان ایرانی که توسط مصطفی مستور انتخاب شده است.
داستانهای این مجموعه عبارت اند از: «بالابر» داستانی از میترا الیاتی، «بخشی ازداستان بلند بی وتن» از رضا امیرخانی، «بچه ها» از علی خدایی، «دستمال توالت های بیمارستان مرکزی» از شهرام شفیعی، «LD» از کیارنگ علایی، «گوساله ی سرگردان» از مجید قیصری و «مردی که تا پیشانی دراندوه فرورفت» از مصطفی مستور.
مصطفی مستور در مقدمه کتاب در خصوص گردآوری این مجموعه می گوید: داستان های این مجموعه بدون شک بهترین داستانهای سال نیستند. حتی بهترین داستانهای نویسندگانشان هم نمی توانند باشند، و مگر برای نویسنده ای که زنده است و همچنان می نویسد مفهوم «بهترین داستان» معنا دارد؟
بدون تردید همه داستانهای این مجموعه دریک سطح نیستند، به لحاظ سبک و گرایش هم، نویسندگان این مجموعه را نمی توان در یک گرایش و نحله ی ادبی طبقه بندی کرد. تنها اشتراک داستانهای این مجموعه برخورداری از معیارهای داستان خوب است: امکان ارتباط، تاثیرگذاری، معناداری و ساختار منسجم. باری داستان جایی است برای شنیدن صدای احساس نویسنده، برای دیدن روح و ذهن و دل کسی که می نویسد، برای قدم زدن در کوچه پس کوچه های روح کاتب کلمات. این که بعضی کوچه ها تنگ یا فراخ باشند اهمیت چندانی ندارد. آنچه اهمیت دارد نفس تماشای این کوچه هاست. نفس شنیدن این صداهاست. ... »
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما