loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جنگ نامه: پیام تاریخی حضرت روح الله در سالگرد حج خونین به مناسبت قطع نامه 598

ناشر مرکز علمی فرهنگی شهید آوینی

نویسنده سید روح الله موسوی خمینی

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 55

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

این کتاب شامل پیام تاریخی حضرت امام (ره) است که در 29 تیرماه 67 صادر کردند. بنیان گذار انقلاب اسلامی در بخشی از این نامه نوشته اند: «ما با اعلام برائت از مشرکین، تصمیم بر آزادی انرژی متراکم جهان اسلام داشته و داریم و به یاری خداوند بزرگ و با دست فرزندان قرآن روزی این کار صورت خواهد گرفت.»
امام راحل تأکید کرده اند: «ما مظلومینِ همیشه تاریخ، محرومان و پابرهنگانیم. ما غیر از خدا کسی را نداریم و اگر هزار بار قطعه قطعه شویم، دست از مبارزه با ظالم برنمی داریم.»
ایشان در جنگ نامه، نوشته اند: «جنگ ما جنگ عقیده است و جغرافیا و مرز نمی شناسد؛ ما باید در جنگ اعتقادیمان بسیج بزرگ سربازان اسلام را در جهان به راه اندازیم.»
علی رغم باور عمومی که نامه پذیرش قطع نامه 598 را صلح نامه می خواند، ناشر آن را «جنگ نامه» نام نهاده و نوشته است: «پیام امام را که برایش خواندند؛ از عصبانیت کاغذها را به سویی پرتاب کرد و گفت: چه پیام صلحی!؟ پیرمرد به همه جهان اعلام جنگ کرده است!».
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما