loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دو رساله دو نامه

1- عزاداری های نامشروع 2- اسرائیل عامل امپریالیسم

ناشر اطلاعات

نویسنده جلال آل احمد

مستندساز سید هادی خسروشاهی

سال نشر : 1388

تعداد صفحات : 113

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 11099 10003022
6,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

رساله التنزیه مرحوم آیت الله سید محسن امین عاملی، در واقع نخستین رساله مستقل در مورد بررسی مساله قمه زنی و عزاداری های نامشروع است که از سوی علمای بزرگوار شیعه منتشر شده است.
به دنبال بیانات تاریخی آیت الله خامنه ای در مورد بدعت و خلاف بودن این امر، ترجمه ای را که زنده یاد جلال آل احمد از این رساله در پنجاه سال پیش تهیه نموده بود، در صفحه 6 روزنامه اطلاعات مورخ 25 خرداد سال 1373 از سوی انتشارات اطلاعات چاپ شد و اینک متن آن ترجمه همراه پیوستی درباره این رساله به اضافه رساله جلال آل احمد درباره صهیونیسم و پایگاه امپریالیسم در منطقه - اسرائیل - و دو نامه تاریخی از وی به امام خمینی (ره) و گروه های چپ معاصر که متاسفانه ضمن مجموعه آثار وی چاپ نشده اند از سوی انتشارات اطلاعات چاپ شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما