loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خاطرات شیخ مصطفی رهنما به ضمیمه یادداشت های سال 1332

ناشر سوره مهر

گردآورنده کتاب مسعود کرمیان

راوی کتاب مصطفی رهنما

تعداد صفحات : 208

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 1110 10003022
40,000 38,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

"در کتاب آمده است: "شیخ مصطفی رهنمایی معروف به رهنما از جمله مبارزان دوره ی پهلوی است.... در زمانه ی پرآشوب سال های 1320 تا 1332 و شکل گیری نهضت ملی شدن صنعت نفت به یکی از بازیگران این عرصه مبدل می شود و به افشاگری علیه عوامل استعمار و استبداد می پردازد که در این راه متحمل زحمات و صدمات زیادی می گردد. بعد از کودتای 28 مرداد، علی رغم آن که وی یکی از منتخبین حکومت دکتر مصدق بود به مقابله با کودتاچیان پرداخت... در مبارزه با اسرائیل و حمایت از مردم فلسطین نیز پایداری به خرج داد". بدین منظور، در این کتاب، خاطرات وی از این سال ها به همراه یادداشت های وی از زندان های تهران و خارک در سال 1332 به چاپ رسیده است. در پایان نیز، تصاویری از او و برخی اسناد درباره ی وی فراهم آمده است."
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما