loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بی قرار: زندگینامه و خاطرات عارف متقی، جانباز فداکار سردار شهید حاج جعفر جنگروی

5 (1)

ناشر نشر امینان

گردآورنده کتاب گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 208

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

این کتاب به زندگی سردار شهید حاج جعفر جنگروی که قسمت هایی از آن به شرح زیر است:
قهرمان کشتی بود. برای رسیدن به مدارج بالاتر تلاش می کرد. در باشگاه با ابراهیم هادی آشنا شد.دیگر به سراغ قهرمانی نرفت. قهرمانی برای او تعریف دیگری پیدا کرد. جعفر یکی از اسطوره های جوانان جنوب شهر تهران بود. در معنویت و شجاعت گوی سبقت را از بقیه ربود. در پیروزی انقلاب همه سرمایه اش را فدا کرد. به کمیته پیوست و بعد وارد سپاه شد. لیاقت او باعث شد که اولین فرمانده سپاه خرمشر در غائله خلق عرب باشد.

با آرامش خرمشهر محمد جهان آرا را به جای خود قرار داد و به کردستان رفت. به اسارت ضدانقلاب درآمد. او را به همراه چند پاسدار دیگر آماده اعدام کردند. دوستانش به شهادت رسیدند اما ... در کنفرانس لیبی نماینده ایران بود. به سوریه و لبنان و افغانستان رفت و در کنار مبارزان جنگید. با شروع جنگ مسئول عملیات جبهه غرب شد. عملیات دشت ذهاب یادگار مدیریت او بود. حاج جعفر در عملیات رمضان بر اثر انفجار گلوله توپ در مقابلش به شهادت رسید. پیکر شهید را داخل هواپیما قرار دادند در آسمان بودند که... دوباره به جبهه آمد. سه سال در خدمت رزمندگان بود. تا اینکه در بهمن 1364 در عملیات فاو همراه با ملائک به آسمان رفت.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

نوری

با سلام و درود خداوند بر ارواح طیبه شهدا خصوصا شهید والامقام حاج جعفر جنگروی.
میخوام به شهید جنگروی بگم که شهید جنگروی خودت میدونی چی میخوام بگم و چرا؟! منتظر عنایتت هستم. خودت و کرمت!

8 خرداد 1400

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما