loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

یازده گفتار پیرامون بیداری اسلامی: بیانات حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی

5 (1)

ناشر انقلاب اسلامی

سخنران سید علی خامنه ای

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 191

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب «یازده گفتار پیرامون بیداری اسلامی» یکی دیگر از آثار موسسه انقلاب اسلامی در حوزه بیداری اسلامی است.
این کتاب که همزمان با برگزاری همایش «نظریه بیداری اسلامی از منظر حضرت امام خمینی (ره) و حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی)»، منتشر شده است، شامل یازده گفتار از بیانات معظّم له در سال های گذشته است که موضوع اصلی و مشترک آن ها ریشه ها، زمینه ها، علل و تحلیل جریان اصیل بیداری اسلامی در جهان اسلام است.

در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است: «مطالعه این بیانات که تنها بخش کوچکی از تحلیل ها و نظرات معظم له در سال های مختلف است به خوبی نشان دهنده ی اصالت بیداری اسلامی، نقش انقلاب اسلامی در آن و تحقق وعده های تخلف ناپذیر الهی است»

در بخشی از متن کتاب و به نقل از خطبه های نماز جمعه تهران در تاریخ پانزدهم بهمن ۸۹ آمده است: «اکنون در دنیای اسلام حادثه ای بزرگ و باشکوه و سرنوشت ساز در حال وقوع است. حادثه ای که می تواند همه ی معادلات استکبار را در این منطقه به سود اسلام و به سود ملت ها دگرگون سازد. حادثه ای که می تواند عزت و کرمت را به ملت های عرب و امت اسلامی برگرداند و غبار ده ها سال رفتار ظالمانه و تحقیر و تذلیلی را که از سوی آمریکا و غرب بر این ملت های کهن و ریشه دار وارد آمد، از سر و روی آن ها پاک کند.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما