loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دین و سینما، آموزه های اخلاقی و ارزشی؛ بررسی و تحلیل بیش از سیصد فیلم

همراه با لوح فشرده

5 (1)

ناشر موسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج)

نویسنده جواد امین خندقی

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 310

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 11683 10003022
24,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتب که در قالب مجموعه ای از کتابهای انتقادی در حوزه سینمای هالیوود تهیه و تنظیم شده است ضمن معرفی بیش از هزارفیلم از تولیدات سینمای هالیوود، به بررسی و تحلیل گزاره های آخرالزمان، اعتقادات، اخلاق و سیاست مطرح در آنها می پردازد.

در بخش ابتدایی این اثر، ناشر ضمن بیان اهمیت زیاد هنر و به خصوص سینما به عنوان ابزاری موثر در انتقال اندیشه، آورده است: سینما به عنوان یک هنر چند بعدی، می تواند با سرعتی شگفت آور در مسیر تعالی بشر به سمت آزادی و آزادگی قرار گیرد.

اما استفاده ابزاری از این هنر در جهت گسترش تفکرات نظام سرمایه داری و سلطه گری عالم، امری غیر قابل انکار است. اکنون عرصه های مختلف اخلاقی، اعتقادی و سیاست، همواره جولانگاه حضور کمپانی های بزرگ فیلم سازی هالیوود است. تا علاوه بر تخریب سازه های فکری و علمی جوامع، در ایجاد بنایی جدید، مطابق سفارش دستگاه های عظیم جاسوسی و نظامی قدرتهای سلطه گر، خاصه ایالات متحده درایجاد فکر، روش، عادت و جریانهای مورد نیاز تلاش نمایند.

لذا این اثر کوشیده است ضمن معرفی چندین نمونه از این تولیدات، ابعاد و گزاره های مطرح در هر یک از آنها را برای شناخت و تحلیل درست از آن، مورد بررسی قرار دهد. همچنین به منظور ارائه شواهد تصویری در کنار طرح مباحث مرتبط با حوزه نقد و تحلیل فیلمهای سینمایی و تلویزیونی به عنوان یکی از موثرترین راه های تثبیت و تکمیل موضوع پیش روی هر گفتار و نوشتار، تعداد صد فیلم از آثار آماده در کتاب انتخاب و یک یا چند سکانس از هر اثر، همراه با پوستر و اطلاعات آن در قالب نرم افزارهای چند رسانه ای به همراه هر کتاب به مخاطبان ارائه می شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما