loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تماشاگه راز

ناشر واحه

نویسنده سید مرتضی آوینی

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 174

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 11824 10003022
64,000 57,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب مجموعه گفتگوها، یادداشت ها، نقد فیلم ها و مقالات شهید بزرگوار سیدمرتضی آوینی درباره سینمای دفاع مقدس است. این اولین کتاب درباره مباحث موضوعی شهید آوینی است که گردآوری و تدوین می شود.
البته این نظرات پیش از این به صورت پراکنده در سایر آثار تالیفی درباره شهید آوینی منتشر شده بود اما هدف از انتشار این مجموعه به صورت مستقل آشنایی سینماگران و علاقه مندان به سینمای دفاع مقدس با دیدگاه های این شهید با مقوله دفاع مقدس به صورت مستقل و در قالب یک کتاب می باشد.
در این کتاب سینمای دفاع مقدس از دیدگاه متفکر و فیلم ساز مسلمانی ارائه شده که تحصیلات آکادمیک سینمایی ندارد، سینما دغدغه اولیه اش نیست و ضرورت انقلاب است که او را به این مسیر می راند.
کتاب حاضر از سه بخش تشکیل شده است:
ابتدا سه مقاله و یک گفتگو را خواهید خواند که به تشریح ویژگی های سینمای مستند جنگی با محوریت مجموعه روایت فتح اختصاص دارد.سپس نقد فیلم هایی را می خوانید که آوینی درباره فیلم های داستانی ساخته شده درباره جنگ نوشته است؛ فیلم هایی که در فاصله سال های 1368 تا 1371 بر پرده سینما به نمایش در آمده اند.در انتها هم سه مقاله در توصیف خصوصیات سینمای دفاع مقدس را ملاحظه می کنید که پس از برگزاری هقتمین جشنواره فیلم فجر و به بهانه مرور فیلم های حاضر در جشنواره نوشته شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما