loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آثار اعتقاد به امام زمان علیه السلام

5 (2)

ناشر منیر

نویسنده هادی قندهاری

سال نشر : 1388

تعداد صفحات : 86

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

از آنجایی که تا انسان به اهمیت چیزی پی نبرد، به آن دل نمی دهد و برای آن همت نمی گمارد و آن طور که شایسته است به آن ارج نمی گذارد. در همین راستا کتاب «آثار اعتقاد به امام زمان (علیه السلام)» توسط دکتر هادی قندهاری تألیف شده است تا جایگاه این بحث را در اعتقادات شیعه مشخص کند.
این کتاب درصدد پاسخ به این سؤال است که آیا اعتقاد به ظهور حضرت مهدی (علیه السلام) و آشنایی و معرفت به آن حضرت و انتظار ظهور آن حضرت و توجه و توسل به آن حضرت ضرورت دینی دارد، و یا این که مسلمانی بدون آن نیز امکان پذیر است!
این کتاب در 14 بند تنظیم شده است و با استناد به آیات قرآن و روایات معصومین (علیهم السلام) ضرورت های اعتقاد به حضرت مهدی (علیه السلام) را تبیین می کند. مثلاً در بند یکم اعتقاد به امامت و مهدویت را با استشهاد از روایات معصومین (علیهم السلام) به عنوان پایه اصلی دین معرفی می کند و بندهای دیگر نیز به همین ترتیب است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما