loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سید الشهداء علیه السلام (به ضمیمه شرح خطبه شعبانیه)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 11899 10003022
71,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

کتاب حاضر در حجم کم شامل مطالب بسیار و سودمندی است و می توان ادعا کرد با مطالعه دقیق این کتاب از خواندن بسیاری از کتاب هایی که در ایراد و پاسخ این بحث ها نوشته شده خواننده بی نیاز می گردد.
در این کتاب به اعتراضات برخی از علمای اهل سنت که منکر زیارت یا عزاداری حسین (ع) یا سجده بر تربت او می شوند، به بهترین وجه پاسخ داده شده است.
همچنین در این کتاب شریف هدف عالی قیام امام حسین (ع) را معرفی ایمان و حقیقت بندگی دانسته، شان امام را بالاتر از قیام برای ریاست و تشکیل حکومت می داند.
در این کتاب ثابت می کند که امام حسین (ع) می دانسته در این سفر کشته می شود و با این وصف وظیفه خطیرش اقتضا می کرده که حرکت کند و دین اسلام را با کشته شدنش حفظ نماید، بدون اینکه خود را به هلاکت بیندازد، بلکه اگر به کربلا نمی رفت خود را به دست خود به هلاکت همیشگی افکنده بود.
این کتاب حاصل بیست جلسه سسخنرانی معظم له بوده و در پایان کتاب هم شرح مختصصری از مناجات شعبانیه از ایشان آورده شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما