loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رهبری امام علی علیه السلام در قرآن و سنت: ترجمه المراجعات

3.7 (3)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 11985 10003022
270,000 256,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب رهبری امام علی علیه السلام در قرآن و سنت: ترجمه المراجعات، نوشته سید عبدالحسین شرف الدین موسوی عاملی است و با ترجمه محمدجعفر امامی در انتشارات بین الملل منتشر شده است.

بحث های این کتاب به صورت پرسش و پاسخ در طی صد و دوازده نامه انجام گرفته است. معمولا هر سوال با پاسخ پرسش قبلی در ارتباط می باشد. تقریبا همه سوالات مهمی که در بحث امامت و خلافت پیش می آید در این کتاب مطرح و پاسخ داده شده است.

جذابیت در مطالعه کتاب کتاب رهبری امام علی علیه السلام در قرآن و سنت: ترجمه المراجعات، از سه زاویه قابل توجه می باشد:
المراجعات کتابی است از نظر فصاحت، بلاغت، تنظیم کلمات، و ترتیب جملات، کم نظیر ، بدانگونه که انسان علاقمند می شود، کتاب را تنها به خاطر الفاظش نه محتویاتش، چندین بار بخواند.

کتاب کتاب رهبری امام علی علیه السلام در قرآن و سنت: ترجمه المراجعات، حاوی محتوای پر مغز، عمیق و همراه با استدلال های قوی و روشن.
از همه جالب تر رعایت ادب، و احترام در بحث است که در سراسر این کتاب به چشم می خورد.

نویسنده کتاب کتاب رهبری امام علی علیه السلام در قرآن و سنت: ترجمه المراجعات با تمسک به شعری پر مغز این کتاب را مورد خطاب قرار داده و می گوید:
ای کتاب من بر روی زمین به سیر خود ادامه بده و به هر کجا که می خواهی برو! بگذار خوانندگان تو را آنچنان که دوست دارند و در هر وقت بخوانند. در تو دروغی وجود ندارد که از آن در هراس باشم.
و در تو جهل، و مسله ای بی دلیل یافت نمی شود که به آبرویت لطمه وارد سازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما