loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

یهود در المیزان

ناشر نشر سبحان

نویسنده حسین فعال عراقی نژاد

سال نشر : 1386

تعداد صفحات : 512

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

در این اثر، مباحث تاریخی قوم یهود در آیینه المیزان مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است. قوم یهود به رغم تاریخ کهن خود، تاریخی همراه با کینه و حسادت و لجاجت داشته و با خودبینی و خودپرستی های خود خرمن هستی خود و ملتهای دیگر را سوزانده و از این جهت قرآن بیشتر به حوادث آنان پرداخته است. علامه طباطبایی در تفسیر المیزان، به تناسب حال به بررسی زمینه های اعتقادی، اجتماعی، و اخلاقی یهود پرداخته است. عنوان های مباحث کتاب عبارت اند از: یهود و تورات، تحریف تورات، حس گرایی یهود، دیدگاه های یهود نسبت به خدا و عزیر، ادعای یهود مبنی بر فرزند داشتن خدا، خود برتربینی یهود، زن در نگاه تورات، فساد انگیزی یهود، مواضع یهود در برابر مسلمانان و نصارا، موضع یهود در برابر موسی(ع)، یهود و سکوت درباره مسیح و پیامبر اسلام، یهود و قبله، پیمان شکنی یهود، یهود و اسراییلیات، و مسلمانان و یهود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

حمیده محمودابادی

با سلام من خیلی دنبال این کتاب در انتشارات مختلف گشتم که تمایل به خرید ان دارم ولی پیدا نکردم به انتشارات سبحان هم رفتم گفتند چاپ تمام است لطفا برای پیدا کردن این کتاب مرا راهنمایی بفرمایید با تشکر

15 آذر 1394

سلام. فعلا این کتاب موجود نیست و ما هم نمیتوانیم تهیه کنیم.

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما