loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اشارات و تنبیهات: جستارهای به هم پیوسته نظری در قلمروهای اقتصاد و سیاست امروز ایران

ناشر کتاب نشر

نویسنده شهریار زرشناس

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 231

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این کتاب از ده بخش تشکیل شده است: انسان و ولایت، نئولیبرالیسم ایدئولوژی سرمایه داری دوران پست مدرن، انسان و طبقه در عالم مدرن، ملاحظاتی درباره طبقه متوسط مدرن ایران، چرا و چگونه امپریالیسم لیبرال کودتا می کند؟ (در حاشیه فتنه سیاه 1388 و بازکاوی برخی وجوه آن)، فتنه سبز؛ کودتای رنگی نئولیبرالیسم وابسته در ایران، انقلاب اسلامی ایران و مخاطرات پیش رو، آیا ایران آینده ای در ساحت مدرنیته دارد؟ (بیان اجمالی و فهرست وار رئوس اصلی یک «الگوی اقتصادی» و پیشنهادی) درباره مدینه ولایی دوران گذار، درباره مفهوم مجاهد بصیر.

این کتاب مجموعه ای از مقالات و گفتارهای نظری شهریار زرشناس درباره قلمروهای اقتصاد و سیاست امروز ایران است که جداگانه در نشریات و سایت های مختلف منتشر شده است و با استقبال مختلف دانشجویان و جوانان مواجه شده است.

کتاب «اشارات و تنبیهات» برای شناخت اوضاع فرهنگی و فکری جامعه کتاب مناسبی است و نویسنده سعی دارد پرده از تهاجم فرهنگی غرب و طرفداران آن در کشور بردارد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما