loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دایره المعارف مصور تاریخ یهودیت و صهیونیسم

3.8 (4)
چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب دایره المعارف مصور تاریخ یهودیت و صهیونیسم، توسط جعفر شیرعلی نیا، یزدان کریمی، زهرا یگانه و اروند ملا تحقیق و ترجمه شده و به همت فاطمه شفیعی سروستانی و حامد کفاش گردآوری و تنظیم شده است و در انتشارات سایان منتشر شده است.
صهیونیسم به عنوان یک مکتب، ایدئولوژی، دین یا هر اسم و ایسم دیگری که باشد، بدون تردید یکی از جنجال برانگیزترین اموری است که تاریخ بشر به خود دیده است. هم دوستان، هواداران و پیروانش را به خود مشغول کرده، هم دامن گیر افراد و جماعت های دیگر شده است. عده ای ریشه های آن را در تاریخ های دور و دراز می جویند و پاره ای آن را امری مستحدث و نوپیدا بر می شمارند.
برخی آن را ضرورتی تاریخی قلمداد می کنند و بعضی آن را جعل ناموزون و غدۀ سرطانی به شمار می آورند. خود آن نیز از یک سو چنگال تعلق به خاک، زمین و جغرافیا دوخته است و از سویی ادعا می کند که به سوی هفت آسمان بال گشوده و امت برگزیدۀ خداوند و دربردارندۀ روح ممتاز اوست. از یک سو برای عده ای از سرگردان های تاریخ و جماعت های پراکنده، منادی صلح، صفا و بازگشت به روزهای خوش گذشته است و از سوی دیگر برای دستۀ دیگری از انسان ها، حامل پیام مرگ، نابودی، آوارگی، سرگردانی، خانه به دوشی و ویلانی است.

کتاب پیش رو دایره المعارف مصوری همراه با توضیحات کامل از سیر تاریخی یهودیت و پیدایش صهیونیسم می باشد و شاید مهمترین خصوصیت این کتاب همین مصور بودن آن است که به شکل زیبایی وقایع تاریخی را با تصاویر مختلف آن برای درک بهتر خواننده به نمایش گذاشته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

علیرضا محمدخانی

واقعا جز کتاب های عالیه و اطلاعات خیلی خیلی خوبی بهتون میده که واقعا لازمه بدونین

28 اردیبهشت 1395

ام.ای.ق

کتاب خوب و جالبیه
اگ فایل pdf آن به اشتراک گذاشته شود عالی میشود.

22 تیر 1394

ابراهیم علی آبادی

خانه یکی از اقوام دیدم و چند ساعتی با این کتاب حال کردم .... کتاب خوبیه حتما تهیه میکنم

20 اردیبهشت 1394

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما